21 Mart 2012 Çarşamba

Magnolia Pudding

Lezzet avcıları bilecektir diye düşünüyorum, İstanbul'da birkaç yıl önce açılan Cookshop adlı bir zincir restoran vardır. Tatlısever olduğum bilenler bana oraya gittiğimde meşhur pudinglerinden tatmamı şiddetle önermişlerdi. Gerçekten yedim ve pek bi sevdim. Sütlü tatlılara zaten oldum olası zaafım vardır birde meyve eklenince benim için mükemmel birleşim...
İnternette araştırdım ki adını Amerika'da bulunan Magnolia Bakery'den alıyormuş bu tatlı oranın spesiyaliymiş. Kağıt kaplarda satılırmış.
Birkaç tarif buldum önce sonra uyguladım. Aşağıda vereceğim tarif bence en başarılı sonuç.
Çocuklar bayılıyor bilginize...

İçinde gerçek muhallebi var, evde yapmak mümkün ama ben pratik olması adına pek de alışılagelmedik bir şekilde paket puding kullanmanızı öneriyorum.


Yaklaşık 8-10 kişi için 
Gerekli malzemeler:
1 paket vanilyalı puding
750 ml süt
1 paket cicibebe bisküvisi
2 yerli muz
1 kutu krema

Hazırlanışı:
Pudingi hazırlıyoruz ve soğumaya bırakıyoruz.
Soğumuş kremayı çırpıyoruz dolaba atıyoruz.
Cicibebeleri unufak ediyoruz. Ben arada ağzıma gelmesini sevdiğim için iri parçalarda bırakıyorum.
Sunacağınız servis kasesinin dibine bisküvinin üçte birini yayıyoruz. 
Soğumuş pudingi ve krem şanti haline gelmiş kremayı bir spatula yardımıyla, hafif hareketlerle karıştırıyoruz.
Bisküvilerin üzerini bununla kapılıyoruz.



Üzerine muzları irice dilimliyoruz. Biraz daha bisküvi serpiyoruz.
Sonra tekrar krema karışımından ve en üstü tekrar bisküviyle kaplıyoruz.
Çok çok kolay, çok çok hızlı...

Tatlımızı en az 4-5 saat buzdolabında bekletip öyle servis ediyoruz. Evet burda biraz sabır istiyor.
Kaşıkla afiyetle yiyiyoruz...Mayıs'tan itibaren çilekle deneyebilirsiniz. O da enfes oluyor doğrusu...



10 yorum:

Adsız dedi ki...

Esracım bu tatlı muhteşemdir çok teşekkürler:)

Adsız dedi ki...

sofistike fransiz tatlilarina kiyasla cok basit ama lezzetli bi tarif gibi görünüyor

Esra Özkutlu dedi ki...

basit ve tatlı!

Unknown dedi ki...

Esracım lezzetli-pratik ve basit tatlıları.Eline sağlık:)

ah kin mai dedi ki...

Denedim muhtesem oldu.Tesekkurler!

ah kin mai dedi ki...

Denedim muhtesem oldu!Orijinalinden farki yok.HarikasiniZ.Teşekkürler.

Şişedeki Balık dedi ki...

tadı çok güzel fakat daha tok bir kıvam için yarım paket krema kullanmanızı öneriyorum

Esoş dedi ki...

kaç aydır bu tarifi arıyordm kaybetmiştim sizin tarifinizi bi çok tariften daha kolay.. yok yumurtasıymış yok unuyumuş ne kadar gereksiz zahmet..bu tarif hem kolay hem de cookshopta yedigim magnoliayla aynı
...ellerinize saglık.. (esra)

Kozet dedi ki...

Tarif için teşekkürler, en kısa zamanda deneyeceğim. Çoğu tarifte pudingle kremanın birlikte mikserle çırpılması gerektiği söylenmiş, sizin yavaş karıştırmayı öğütlemenizin sebebi nedir acaba?

Esra Özkutlu dedi ki...

Merhabalar çok geç gördüm bu mesajı kusura bakmayın. Tok bir krema için mikser kullanmayız.