23 Aralık 2011 Cuma

Bûche de Noël

Yepyeni bir yıl yaklaşıyor...
Acısıyla tatlısıyla yaşanan bir seneyi daha arkamızda bırakıyoruz. Bizden aldıklarının hüznü ve aramıza yeni katılan canların heyecanıyla harmanlanan bir 365 gün daha...Zaman hepimize birşeyler öğretiyor. Bu yüzden biraz daha kendimizi geliştirmeye, hedeflerimize kilitlenmeye, umutlarımıza ve dualarımıza hergün bir yenisini eklemeye devam edelim diyorum... Vazgeçmeyelim istiyorum. Umudumuzu kaybetmeyelim istiyorum. Hayal kuralım diyorum. Hayallerdir bizi besleyen, yaptığımız işi, sevdiklerimizle olan bağımızı güçlendiren ve kimimizi hayata bağlayan.
Çevremizdeki insanları sorgulamadan, yargılamadan sevmeye çalışalım istiyorum. Hepimizin bir geçmişi var biliyorum. Her birimiz ayrı fırtınalardan savrulup düştük bu topraklara ve hayatımızın bir yerinde çarpıştık birbirimize. Bazen hataları yanlışları kabullenmek zor olabilir ama yine de çabalayalım istiyorum. Birbirimizi anlamaya çabalayalım. Sevmektir doğamızda olan duygu... Önyargılardan kurtulalalım, bırakalım en yakın arkadaşımız o en sevdiği turuncu çoraplarını giymeye devam etsin ya da saçlarını kırmızıya boyatmaya, bırakalım sevgilimiz saatlerce playstation oynasın arkadaşıyla, mutlu oluyorsa eğer kendine bırakalım olsun.  İnsanları oldukları gibi sevelim, kabullenelim.
2012 hepinize güzel hatıralar bırakan bir yıl olsun, kadınlarımıza şiddet ve çocuk istismarı dursun, adalet yerini bulsun, haklı olan hakkını alsın ve çalışan kazansın.
Yapacak daha çok işimiz var çünkü hepimizin bir varoluş nedeni var, bunu unutmayın! 

Buche de Noel (okunuşu: buş dö noel) fransızların yılbaşlarında yaptığı kütük pasta... Bu sene ben de denedim. Pek sevildi.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Kaleminin iyi oldugunu biliyordum ama ne diyeyim bilemiyorum su anda, yuregine saglik, ne guzel dillendirmissin.
Kutuk pasta nefis gorunuyor, eminim tadi da oyledir! de tarif???
Sevgiler...
Nesli

Ajda Başaran dedi ki...

Esracım güzel düşüncelerine katılıyorum.2012 umarım herkez için güzel bir yıl olur.Pastan süper gözüküyor.Ellerine yüreğine sağlık.

Adsız dedi ki...

mutlu seneler Esracığım,,,,,ellerine sağlık....yüreğine sağlık.....yeni yılda herşey daha güzel olacak inanıyorum....hepimiz için ,,,ülkemiz için..........sevgilerimle...Fatoş...

Adsız dedi ki...

Canım yeğenim benim
Döktürmüşsün gene yazdıklarınla.Hislerime tercüman olmuşsun.2012 de herşey gönlünce, gönlümüzce olsun.Hiç vazgeçmiyeceğim söylemekten 'seninle gurur duyuyorum'
Halan

Adsız dedi ki...

irmik hanımın pastalarıyla 2012 kışı içimizi ısıtacak yazı ise içimizi ferahlatacak...şimdiden belli oldu...elinize sağlık..kolay gelsin....